Crash Course praktičnih znanja na 15. Job Fairu: Prijavite radionicu i prepoznajte svoje buduće kolege

  • 19. Veljača 2020. 14:00

Petnaesto izdanje Job Faira, vodećeg sjecišta razmjene znanja o tehnološkim trendovima i uspješnih poslovnih priča u Hrvatskoj, održat će se 13. i 14. svibnja na Fakultetu elektrotehnike i računarstva. Prijave za poduzeća traju do sutra, 21. veljače. Zadnji (tje)dan prijava, odlučili smo vas podsjetiti na još jedan odličan način predstavljanja vašeg poduzeća te njegovog područja rada praktičnim oblikom direktne komunikacije sa studentima.

Na Job Fairu će se i ove godine održati edukativne radionice za najznatiželjnije studente, koji će ovim putem moći na praktičan način steći vještine potrebne za upravljanje modernim tehnologijama. U nastavku pročitajte kako formirati radionice koje će studentima približiti vaše poduzeće i vaše područje rada na zanimljiv i informativan način. 

Odlike poduzeća kao srce teme
U moru širokog teoretskog znanja s kojom se susreću na fakultetu, studenti traže načine kako to znanje (is)koristiti i primijeniti u praksi. Upravo zato radionice predstavljaju odličnu priliku za praktični prikaz načina na koje vaše poduzeće koristi određenu tehnologiju za razvoj vlastitih proizvoda. Predstavljanjem tehnologije također dobivate priliku istaknuti vještine koje su potrebne kako bi se njome efikasno vladalo. Isto tako, studenti mogu kvalitetnije razumjeti na što se točno trebaju fokusirati u svojem daljnjem obrazovanju ako žele raditi s tehnologijama koje im predstavite. 

Jasni ciljevi i rezultati najbrži su put uspjeha
Smišljajući i koncipirajući radionicu, pazite da njene sastavnice sadržajno uklopite u trenutne okvire publike. S obzirom na ciljanu populaciju, odnosno studente, svoju radionicu smatrajte kratkim tečajem koji mora imati jasno definirane ishode, ciljeve i svrhu. Također, bitno je navesti i rezultate radionice, kako bi studenti dobili povratnu informaciju o svom uspjehu u usvajanju znanja po koje su došli. Naglasite studentima u čemu su bili uspješni te im pojasnite što bi mogli poboljšati i na koji način. Jasnim definiranjem navedenih stavki, studenti već prilikom prijave na radionicu mogu zaključiti je li im vaša radionica zanimljiva, što će i vama dati priliku da stupite u kontakt sa studentima koji su sigurni da ih to područje uistinu zanima!

Podijelite sadržaj i ovladajte vremenom
Prilikom pripreme i uvježbavanja izvedbe radionice, imajte na umu vremensko ograničenje. Ako vrijeme dobro rasporedite, period od 90 minuta dovoljan je  za upoznavanje studenata s tehnologijama te približavanje vašeg područja rada. Upravo je zato planiranje sadržaja radionice ključno. Također, važno je pripaziti i na moguće prepreke koje se mogu dogoditi tijekom održavanja radionice. Razmislite o tim potencijalnim preprekama i pripremite plan B, postanite neovisni o alatima (oprema, vrijeme, pitanja) koje koristite pri predstavljanju i tako pokažite studentima koliko ste uistinu pripremljeni.

Voli što radiš, radi što voliš
Tijekom radionice, trudite se stvoriti opuštenu radnu atmosferu. Ovaj neformalni način učenja studentima nudi mogućnost da bez stresa uzrokovanog iščekivanjem ispita istinski uživaju u usvajanju znanja i prepuste se radnoj atmosferi. Pokažite studentima zašto volite to što radite i kako i oni s novostečenim znanjima mogu raditi ono što vole. Pozitivno i opušteno okruženje stimulira uspješno obavljanje zadataka, stoga ne zaboravite uživati tijekom održavanja radionice - jer ipak radite ono što volite!

Potrebna vam je inspiracija? Pročitajte koje su se radionice održale prošle godine ovdje!

Za više informacija pratite našu internetsku stranicu, Facebook stranicu i Instagram profil. Sajam organiziraju FER, Centar karijera FER-a, Savez studenata FER-a (SS FER) i Klub studenata elektrotehnike (KSET).